Przypominamy o wprowadzeniu następujących zasad obsługi studentów w dziekanacie Wydziału Techniki Morskiej i Transportu:
- wizyty w dziekanacie powinny odbywać się jedynie w wyjątkowych przypadkach. Z powodu epidemii COVID – 19 prosimy o wcześniejszą telefoniczną rezerwację wizyty. Rejestracja wizyty możliwa jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 do 13.00 pod nr tel.: 91 449 4920.
- komunikacja powinna odbywać się z wykorzystaniem drogi elektronicznej (wiadomości e-mail z załączonymi skanami dokumentów, wysłane z poczty e-mail ZUT) i kontaktu telefonicznego. Korespondencję w formie papierowej należy ograniczyć do niezbędnego minimum. Podania i wnioski można zostawiać w specjalnie do tego celu przeznaczonej skrzynce, która znajduje się po lewej stronie budynku przy wejściu do Wydziału Techniki Morskiej i Transportu przy al. Piastów 41.
- przypominamy, że podczas wizyty w dziekanacie obowiązuje nakaz zasłaniania ust i nosa oraz należy zachować zalecaną przepisami odległość między osobami w jednym pomieszczeniu.
Nie ma konieczności osobistego stawiennictwa w dziekanacie m.in. w poniższych sprawach:
- zaświadczenie o studiowaniu – na prośbę mailową studenta wysłaną z poczty e-mail ZUT, zaświadczenie dostarczone będzie listownie lub mailowo (skan),
- legitymacje studenckie pozostają ważne w okresie ograniczenia lub zawieszenia funkcjonowania Uczelni oraz 60 dni po zakończeniu tego okresu.